onsdag 30 juli 2008

Att göra listan

Idag har jag:


Färgat håret, det blev bra + Ringt kantorn om hemlisen, nu var det klart! + Strykit färdigt socklar och foder, stod i solen - då slog jag väl nästan två flugor i en smäll va? (det blev ingen middag soven. Sovd? Söven?) + Målat all pärlspont en gång till + en dörrkarm

Och plockat upp alla mina tyger som varit nedpackade i ett år, de har jag lagt så fint i mitt vackraste skåp och det känns så inspirerande att jag genast vill börja sy.




Nu ska jag bara vänta på att min fina blivande make ska bli klar så ska vi sticka och köpa alla de där pysselgrejorna. Just nu sjunger han Elvis i duschen.

Idag har jag varit duktig!!!

Kram Kerstin

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsn i värmen, tack för din söta kommentar på min blogg,ha en fortsatt solig sommar
Sanne